صادرات خاویار | قیمت خاویار صادراتی

قیمت در تماس

توضیحات

نوع : فروش
تاریخ : 2 دی 1402
موقعیت : استان گیلان شهرستان رضوانشهر شرکت جاوید تجارت کاسپین

صادرات خاویار اصل ایرانی هر ساله افزایش چند درصدی را ثبتمی کند. زیرا خاویار ایرانی در بین تمام جهانیان محبوب واقعه شده. ایران توانستهبا داشتن منابع مهم روند پرورش انواع ماهیان خاویاری و تولید خاویار های مرغوب، همچنینعرضه آنها با قیمت مناسب در دنیا معروف شود.

 

صادرات خاویار ایرانی

ایران با توجه به اینکه دارای منابعمهم و مناسب پرورش و تولید ماهیان خاویاری ست. فروشگاه های بزرگی نیز برای فروش وعرضه صادراتی نیز در حال فعالیت هستند. در سراسر دنیا کیفیت خاویار ایرانی شناختهشده می باشد که طرفداران زیادی نیز از شرق آسیا و کشور های اروپایی به خود جذبکرده است. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکننده انواع خاویار های پرورشی شرکترایبد خاویار می باشد که انواع خاویار را با بهترین شرایط تولید و نگهداری همچنینبه دست خریداران خارجی خواهد رساند. شرکت رایبد انواع محصولات خاویاری را به صورتعمده یا خرده به دست مشتریان خارجی می رسد.

 

میزان صادرات خاویار از ایران به کشورها

خاویار های ایرانی سرشار از خواص و کیفیت بالایی هستند کهدر بین خریداران خارجی نیز مشهور اند. انواع خاویار تولیدی ایران علاوه بر خواصفطعم و مزه بهتر، همچنین سایز درشت تری دارند که محصولات ایرانی را منحصربه فرد وخاص در بین طرفداران دنیا جلوه می دهد. کشور های اروپایی و شرق آسیا از این کیفیتها مطلع هستند و هرساله خریدار محصولات خاویاری ایران هستند. بر اساس آمار سالگذشته (۱۴۰۱)، ۱۰کشور اول واردکننده خاویار های مرغوب ایرانی به شرح زیر هستند:

امارات

بلژیک

ژاپن

سوئیس

قطر

سنگاپور

فرانسه

هنگ کنگ

آلمان

کانادا 

هنگام تماس با فروشنده برای دریافت یک معامله خوب، واسطه را ذکر کنید.

موقعیت

استان گیلان شهرستان رضوانشهر شرکت جاوید تجارت کاسپین
نکات ایمنی برای معامله
  1. استفاده از مکان امن برای دیدار
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
تماس با صاحب آگهی

تبلیغات

advertisment
بالا